2017. augusztus 10., csütörtök

Szteroidon élek

A szteroid injekciónak, amit a nagylábujjam alsó ízületébe (MP, metatarsophalangealis ízület) kaptam, a leírás szerint 1-5 napon belül kell elkezdenie kifejteni a fájdalomcsillapító hatást. Mivel ma a hatodik napon vagyok, azt hiszem, elmondhatom, hogy a lábam nem olvassa a betegtájékoztatókat, mert ugyanúgy fáj, mint az injekció előtt. Azért érzek változást, mégha nem is pozitívat... az elmúlt három éjszaka óta egy nagyon furcsa és vicces jelenség tart ébren: iszonyúan görcsöl a talpam. Csak a jobb talpam, csak éjszaka, és többször is csinálja, méghozzá egész hosszan. Titokban reménykedem, hogy így kezdi el kifejteni a szteroid a hatását, és ez a frenetikus áttörés, a megváltó fájdalommentesség előszele. Hogy így van-e, azt úgy 2 hét múlva tudom biztosan megmondani, mindenesetre ha ez így marad, akkor borzasztó hosszú 3 hónapnak nézek elébe. Ha hiszitek, ha nem, nem vicces arra ébredni, hogy ökölbe van szorulva a talpam.
Az injekció maga gyakorlatilag egyáltalán nem fájt. Átvilágítás alatt csinálták és kaptam a koktélhoz lidocaint is. Az egyetlen kellemetlen dolog az volt, amikor a doki mind az 5 ml szmötyit belenyomta abba az aprócska kis ízületbe

De az sem fájdalom volt, hanem olyan érzés, mintha ráhúzták volna a lábamra egy vérnyomásmérő mandzsettáját és felpumpálták volna 500-ig. Ez az érzés AZONNAL elmúlt a beadás után, aminek azért eléggé örültem. Kaptam egy ilyen kérdőívet, amit bizonyos időközönként ki kell töltenem (legközelebb holnap) és a fájdalomszintet értékelnem.
Itt tartok most, majd 2 hét múlva beszámolok a remélhetőleg 100%-os javulásról.